środa, 22 lipca 2009

Suknia wieczorowa

Uff... Dzisiaj skończyłam tę suknię wieczorową w stylu wiktoriańskim:


Bardzo się nad nią napracowałam. Ale warto było - jest dokładnie taka, jak ją sobie wyobrazałam.


Tym razem nie korzystałam z zadnego wzoru z historii mody. Jest to, mniej więcej, styl sukni wieczorowych z roku 1871, fryzura z kolei to mieszanka 1872 i 1876. Przy wykonywaniu bizuterii kierowałam się już ostatecznym wyglądem lalki, a nie konkretną modą.

No to po kolei: spodnia warstwa spódnicy jest zrobiona z tafty w paski, tak samo jak góra sukni, a ozdobiona jest plisą z tego samego materiału. Tren i fartuch są zrobione z jedwabiu "Habotai". Wszelkie zdobienia wykonane są albo ze starej, czarnej koronki albo z jedwabnej wstążki. Bizuteria to oprawione w złoty drucik maleńkie kryształki Swarovski. Włosy oczywiście z wiskozy - tym razem w bardzo płomiennym kolorze. Wachlarz to czarna koronka przyklejona do gotowego "złotego" stelaza.




A co ma lalka pod spódnicą? Proszę bardzo - halka i pantalony.
Tak... to tyle. Co o tym myślicie? Czekam na komentarze:)

4 komentarze:

  1. No musiałam podwiązać buziunię.... bo opadła mi dolna jej część:-)
    A na poważnie: gratuluję, suknia piękna, dbałość o szczegóły, i ta skala godne podziwu... szkoda że się foty nie otwierają na większe... bo aż mnie korci coby podpatrzeć szczegóły:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:)
    Następnym razem na pewno zamieszczę większe zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna robota! Odwiedzam ten blog juz od powstania i bardzo jestem ciekawa dalszych efektow! :o)
    A jak mozna sie z Toba skontaktowac, bo nie ma zadnych kontaktowych detali na tym blogu, a ja mam cos co moze Ci sie przyda? :o) Jak chcesz napisac email to wejdz na strone fleurdolls.com, pod "contact us" jest moj adres email. :o)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wykonana:)I to jak precyzyjnie. Każda inna i niepowtarzalna. Rozwijasz się nam;) To nie łatwa robota (sama widziałam) Gratuluję:) i pozdrawiam - Beata

    OdpowiedzUsuń