niedziela, 14 lutego 2010

Bluzka marynarska i spódnica

Witajcie!
Dziękuję Wam serdecznie za liczne komentarze i wszystkie zawarte w nich miłe słowa!
Jak pisałam w poprzednim poście, jakiś czas temu otrzymałam wspaniały prezent - paczkę pełną wspaniałych materiałów do robienia lalek od wspaniałych Pań z minidollist.com. W tej paczce znalazłam między innymi miniaturową lalkę porcelanową gotową do złożenia. Jest pięknie wyrzeźbiona - popatrzcie tylko na jej szyję i dłonie! Opróćz tego na nogach ma namalowane buciki edwardiańskie z wyrzeźbionymi guziczkami. Zdeterminowały one ubiór lalki - musiał być edwardiański. Ale to bardzo dobrze, bo uwielbiam tę epokę!





Postanowiłam ubrać lalkę w spódnicę i bluzkę z marynarskim kołnierzem. Wykonałam je według wykroju autorstwa Violi (zdjęcia wykonanych przez nią lalek można obejrzeć tu http://community.webshots.com/user/miniswapshop/).


Bluzkę zrobiłam z białego jedwabiu. Ozdobiłam ją niebieską jedwabną wstążeczką i "perełkami" o płaskim spodzie. Spódnicę uszyłam z niebieskiej bawełny w kropki - tkaniny, w której się po prostu zakochałam (dostałam ją w paczce z minidollist). Oprócz tego lalka ma kolczyki perełki.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba i... czekam na komentarze! Pozdrawiam Was serdecznie, Zofianna

9 komentarzy:

  1. Ja już Ci mówiłam, że strój bardzo mi się podoba :) i fryzurka również!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, oczywiście :) Dostałaś ode mnie info, że wreszcie odlałam lalki z flumo? Ze swoich form rzecz jasna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dama jak sie patrzy.Błękitny kolor naprawdę śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza jest! Zosia, a stópki nam jeszcze pokaż - bardzo ciekawa jestem bucików!

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam po niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  6. Hallo Zofianna,
    I like your blog very much and I would give the Kreativ Blogger to you. Please go to my blog and copy this award and follow the rules.
    greetings from Nina

    OdpowiedzUsuń