czwartek, 20 maja 2010

Suknia w stylu regencji / Regency dress



Witajcie,
Jestem z powrotem:). Nie pisałam bardzo długo, ale wtorek miałam ostatni egzamin maturalny i już rozpoczęłam wakacje:). Dziś zaprezentuję Wam miniaturową damę, którą zrobiłam wczoraj.



Hello,
I'm back. This is my first post after more than two months. On Tuesday I had my last 'matura exam' (it's something like A-levels). And now, at last, I have a holiday.:)
Today, I'm presenting you a miniature lady I made yesterday.



Lalka ma na sobie białą suknię w stylu regencji. Suknia zrobiona jest z cieniutkiej bialej bawełny. Ozdobiłam ją bawełnianą koronką i zieloną jedwabną wstążką.




Doll is wearing white regency dress. Dress is made of fine white cotton. It is trimmed with white cotton lace and green silk ribbon.





Oczy, brwi i usta lalki namalowałam farbami akrylowymi.
Doll's eyes, eyebrows and lips are painted by me with acrylic paints.

Mam nadzieję, ze Wam się spodoba:).
I hope you'll like it:)
Pozdrawiam Was serdecznie,
Best wishes,
Zofianna

9 komentarzy:

  1. witaj po długiej nieobecności, mam nadzieję,że matura dobrze ci poszła
    zapraszam cię do zabawy w "10" tzn odszukaj na swoim kompie 10 najstarsze zdjęcie i napisz jaka wiąże się z nim historia
    laleczka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest! I ta buzia! Mnie się ręce za bardzo do malowania trzęsą:)Mam nadzieję, że egzaminy poszły bardzo dobrze, bo chiciaż Ci nie odpisałam o bardzo pilnie trzymałam kciuki:)Stara Panna

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice blog,Compliments and have a nice day from Tenerife!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piekna suknia, niesamowita! :o) zupelnie jak autentyczna. Czy moglabys przeslac mi link przez email, bo dlugo juz szukam podobnego wykroju. Wstazka dodaje koloru perfekcyjnie, a tren jest jak marzenie. Bardzo sie ciesze ze znowu piszesz i gratuluje zakonczenia matury! :o)
    Agnieszka (od wykrojow Sindy)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zofianna:)))) Chyba się nie zapisał moj komentarz, więc raz jeszcze piszę. Suknia przepiękna - czy ta lalka jest z tych form na które tyle czasu czekałaś? Fajna! Super, że wróciłaś:))) Ja też miałam przerwę małą. Szyj i pisz jak najwięcej:))))
    Buziaki od Zosi

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! Zosiu, lalka nie jest zrobiona z formy. Niestety nie mogę używać form, ponieważ okazało się, że jestem uczulona na Flumo, z którego mogłabym odlewać lalki. Aktualnie robię lalki z kupowanych zestawów porcelanowych, ale w wersji tańszej, do samodzielnego pomalowania (blank).

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice regency dress for this such beautiful doll!


    Best wishes from France.
    Béatrice

    OdpowiedzUsuń