niedziela, 6 czerwca 2010

Edwardiańska suknia popołudniowa/ Edwardian afternoon dress

Witajcie,
Dziękuję Wam za wiele miłych komentarzy i witam serdecznie kolejnych obserwatorów!
Dzisiaj prezentuję Wam nową zrobioną przeze mnie miniaturową lalkę. Ma ona na sobie edwardiańską suknię popoludniową, uszytą według wykroju z ksiązki "Elegant Edwardian" autorstwa Marie Wheat.

Hello,
Thank you for your nice comments and welcome my new followers!
Today I'm presenting you a new miniature doll made by me. She's wearing edwardian afternoon dress I made using oattern from "Elegant Edwardian" book by Marie Wheat.


Tę suknię zrobiłam z jedwabiu habotai, bawełnianego tiulu i bawełnianej koronki.
This dress is made of silk habotai, cotton net and cotton lace.

Lalka ma na sobie takze kapelusz wykonany z białej słomki. Ozdobiłam go kwiatkami wykonanymi przeze mnie z jedwabiu habotai. Kapalusz można zdjąć, ponieważ jest on przypięty do włosów lalki szpilką pokrytą malutkimi perełkami.
Doll is wearing white straw hat. I trimmed it with flowers made by me of silk habotai. Hat can be removed, because it is attached to doll's hair using pin covered with tiny no hole pearls.



Lalka ma na sobie równiez białe rękawiczki. Zrobiłam je z białej tafty, a dłoń lalki pomalowałam na biało farbą akrylową. Brzeg tkaniny przykryłam bransoletką z maleńkich perełek i krzyształków Swarovski.

Doll is also wearing white gloves. I made them of white taffeta. I painted doll's hands with acrylic paint. Fabric edge is covered with bracelet made of tiny no hole pearls and Swarovski rhinestones.


A tu minaiturowa dama bez kapelusza:). Jej oczy, brwi i usta namalowałam farbami akrylowymi.

And here is a miniature lady without her hat:). Her eyes, eye brows and lips are painted using acrylic paints.

Możecie powiedzieć, że jestem trochę nudna, ponieważ robię prawie wyłącznie lalki edwardiańskie lub w stylu regencji. Ale obiecuję, że kolejna będzie inna:) Mam jednak nadzieję, ze ta lalka Wam się spodoba. Pozdrawiam serdecznie, Zofianna!

You may say that I'm a bit boring, because I make almost only edwardian and regency dolls. I promise to make next doll in a different style:). However, I hope that you'll like the doll I presented today;)

Best wishes, Zofianna.

7 komentarzy:

  1. Piękna jest Zosiu! Myślę, że nikomu tu nie przeszkadza, że ubierasz laleczki w style jakie Ci bardziej pasują:) Absolutnie pięknie pomalowana i ubrana!
    Stara Panna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nice lady, very distinguished.

    Nina

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ! Uwielbiam takie edwardiańskie suknie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo precyzyjnie uszyte, śliczny kapelusik. Podobają mi się twarzyczki laleczek...charakterne :) ta ma śliczny nosek

    OdpowiedzUsuń
  5. Anais, cieszę się, że Ci się podobają ich twarze.Ich kształt to zasługa twórców form, w tym wypadku lalkarzy z firmy Parker-Levi, a także autorki porcelanowych odlewów Michelle Mahler. Mój udział jest tu nieduży - polega na pomalowaniu tych ładnie wyrzeźbionych twarzyczek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Your Eduardian lady is very beautiful.
    Elis

    OdpowiedzUsuń