wtorek, 29 czerwca 2010

Imię / Name

Witajcie,
Przede wszystkim dziękuję Wam za przemiłe komentarze. Pod ostatnim postem zostawiłyście aż 11! Nigdy jeszcze nie dostałam tak wielu komentarzy, więc jest mi szczególnie miło
Witam także nowych obserwatorów, bardzo się cieszę, ze ciągle Was przybywa:)
Dziękuję także za Wasze propozycje odnośnie imienia dla późnowiktoriańskiej damy. Wszystkie imiona były piękne i, jak zwykle. miałam problem z podjęciem decyzji. W końcu wybrałam... Lalkę nazwałam Anna Klara.
Anna, ponieważ:
- Aż trzy z Was zaproponowały to imię, bądź wariacje na jego temat (Ana, Anna Maria).
- Ta lalka to pierwsza, która nosi imię, więc uznałam, ze dobrze jeśli będzie się zaczynało pierwszą literą alfabetu.
- Jedną z moich ulubionych książek jest "Ania z Zielonego Wzgórza" :)
Klara, ponieważ:
- To imię kojarzy mi się z XIX wiekiem.
- Oznacza "jasna, jaśniejąca", a suknia tej lalki nie dość, że jest w jasnym kolorze, to jeszcze połyskuje na złoto:)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!

Hello,
First of all, thank you for all your nice comments. You left 11 comments concerning last post! Wow! I am so happy... I've never got so many comments. Thank you so much!
I also would like to welcome my new Followers! It's great to see that more and more people are interested in my blog:)
Thank you for your ideas how to call my new doll. All the names you suggested were beautiful, so it was really hard to chose one... So, i called her Anna Klara.
Why Anna?
- Because three of your propositions was: Anna, Anna Maria, Ana.
- Anna starts from the first letter of alphabet, so I think it is great for first doll with name.
- One of my favourite books is "Anne from Green Gables":)

Why Klara?
- I think this name is in style of nineteenth century... But it's only my impression.
- The meaning of this name is "bright" or "clear"... Well her dress is not only bright, but also shiny (because of mettalic gold thread) ;)
Best wishes,
Zofianna

P.S. Amelka w swoim komentarzu zapytała z czego są zrobione te lalki. Amelko, są one wykonane z zestawów porcelanowych, zamawianych z USA, a później ręcznie malowanych i składanych przeze mnie. Zainspirowałaś mnie do tego, aby zrobić taką fotorelację ze składania i malowania lalki i umiescić ją na blogu. Teraz nie mam już takich niezłożonych zestawów, ale obiecuję, że zrobię to, gdy do mnie przyjdą (są juz zamówione) :)

2 komentarze: