środa, 23 czerwca 2010

Późnowiktoriańska dama zmienia fryzurę/ Late victorian lady changes her hairstyle

Witajcie,



Stara Panna w swoim komentarzu zaproponowała mi, abym ozdobiła czymś włosy nowej miniaturowej lalki. Zrobiłam tak, jak mi powiedziała. Dodałam mały, ozdobny grzebień, wykonany z koralików bezdziurkowych. Ale to jeszcze nie koniec. Anglezy, a konkretnie ich końcówki, zaczęły się rozplatać (muszę zainwestować w mocniejszy lakier do włosów;)). Nie wyglądało to najlepiej. Dlatego też musiałam zmienić nieco fryzurę lalki. Podwinęłam anglezy pod spód, przez co stały się krótsze. Ale, właściwie teraz wygląda to bardziej realistycznie i w stylu lat 1884-85. Efekt końcowy jest następujący:

Hello,
Old Maid suggested me in her comment to decorate my new miniature doll's hair. I think she's right, so I did it. A added little decorative hair-comb of no hole beads. But it is not the end. Ends of ringlets became to fray (it seems that I have to buy stronger hairspray;)). It looked really messy. So... I had to change doll's hairstyle a little bit. I folded the ringlets and joined ends of each ringlet. But, all in all, I think this hairstyle now looks more realistic, more in style of 1884-85. Here is result:







A tak na marginesie, przy pisaniu tego posta zdałam sobie sprawę z tego, że dobrze byłoby zacząć nadawać lalkom imiona (bo ciągle nazywam je "nowymi lalkami" albo "minaiturowymi damami"). Właściwie, dlaczego nie, mogę zacząć już od tej lalki. Niestety, jako zodiakalna Waga mam problem z podejmowaniem decyzji. Jest tyle ładnych imion, że zupełnie nie wiem jakie wybrać i będę potrzebowała Waszej pomocy! Jakie imię, według Was pasuje do tej lalki? Z czym się Wam ona kojarzy?Czekam na Wasze propozycje!:)
Pozdrawiam Was serdecznie, Zofianna
Oh, and one more thing. When I was writing this post I realised that I call my dolls "miniature ladies" or "new dolls", so it would be good to start giving them names. Why not, let''s start from this doll. But...unfortunately, as many zodiacal Libras, i've got some problems with making decisions. There are so many beautiful names and I don't know what to choose, so I need your help! Which name, in your opinion would be the best for this doll? I am waiting for your propositions!:)
Best wishes, Zofianna

11 komentarzy:

  1. Elżbieta :-) taka jest moja propozycja, pierwsze imię jaki wpadło mi do głowy jak ją zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A może po prostu Zofia? Sophie? Bo to pierwsza z imieniem ;) Piękna ta fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klara :)
    Fryzurka bomba!
    A wstążki już do nas lecą!! Mam nadzieję, że nie wybuchnie im po drodze żaden wulkan!

    OdpowiedzUsuń
  4. This doll is great. Call her Ana.
    Elis

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem nimi zachwycona!!!
    Zapraszam do mnie i powiedz z czego one są zrobione????
    Pozdrawiam serdecznie i kolorowo:))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym ją nazwała Luiza:))

    OdpowiedzUsuń
  7. She is very pretty!
    I think Anna would be good name to her:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te lalki, takie filigranowe, a jak precyzyjnie wykończone! przejrzałam wszystkie, bardzo podoba mi się ich makijaż . Pozdrawiam Cię:*
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurczę jakie lalki!!!!! szok! super~! boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ubranko jest niesamowicie perfekcyjnie uszyte,ten materiał jest faktycznie trudny do szycia bo"wypstykuje":) ja podklejam go najcieńszą fizeliną

    OdpowiedzUsuń