poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Przerwa wakacyjna/Holiday Break

Witajcie,
Przede wszystkim, dziękuję Wam za ogromną liczbę komentarzy do poprzedniego posta. To dla mnie ogromna radość robić coś, co Wam się podoba, a jeszcze większa - jeśli jest to dla Was w jakiś sposób użyteczne albo inspirujące:)
I oczywiście witam nowych Obserwatorów!


Przez ostatnie dni pracowałam nad nową lalką (tym razem inspirowaną ilustracjami Harrisona Fishera). Prawie udało mi się ją zrobić... Nie zdążyłam jednak zrobić kapelusza przed wyjazdem (wyjezdzam dziś). Bardzo mi zalezy na tym, aby pokazac całość, bo to dopiero daje zamierzony efekt. Dlatego tez, nową lalkę chciałabym Wam zaprezentować po powrocie z wakacji, czyli po 14.08. Bardzo przepraszam za pustki na blogu i do napisania za 2 tygodnie.
Pozdrawiam Was serdecznie, Zofianna

Hello,
First of all, thank you very much for a huge amount of lovely comments! I am very happy to see that you like my dolls, but the most important for me is that some of you found my last post useful or inspiring. Thank you!
And welcome new Followers!

Last few days I was working on new doll inspired by Harrison Fisher's ilustration . Unfrtunately, I didn't menage to make hat for her on time (today I'm leaving for vacation)... I would like to show you totally finished doll, because it only could give the right effect. So, I would like to present you new doll after my return to home (14.08). I apologise for lack of new doll... and see you in a fornight!
Best wishes, Zofianna.

4 komentarze:

  1. Baw się dobrze na wakacjach! I oczywiście że się nie możemy doczekać nowej miniaturowej damy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fisher rządzi ;) Ja moje dwie nowe też na nim wzoruję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko i subtelnie Ci to wyszlo, Zosiu.
    Masz fajnego i zdolnego Tate. Pozazdroscic.
    N.B. Akurat sama przechodze rozowy wiek, wlaczajac rozowe roze i Pink Panther.

    Monika

    OdpowiedzUsuń