czwartek, 19 sierpnia 2010

"A Rose For You"

Witajcie!

"A Rose For You" to tytuł jednej z przepięknych ilustracji Harrisona Fishera. Jak już wspomniałam w poprzednim poscie, postanowiłam wykonać miniaturową damę podobną do tej, przedstawionej na ilustracji.

Oto efekt:


Hello!
'A Rose For You' is one of the fabulous illustrations by Harrison Fisher. As I wrote in my last post, I wanted to make miniature lady similar to lady shown on this illustration. Here is final effect:





A tu oryginalna ilustracja:

And here is original illustration:


Suknię wykonałam z satyny jedwabnej , a "coś w rodzaju rękawów" z koronki. Dekolt jest wykończony bezdziurkowymi perełkami. Rękawiczki zrobiłam z tafty. Lalka trzyma różę z pasty porcelanowej, a na głowie ma kapelusz z czarnego jedwabiu i kordonka, ozdobiony piórami, kokardą z czarnej koronki i owalną "broszką".


I made her dress od silk satin. This "sleeves" are made of lace. I also glued some no-hole pearls around the neckline. Gloves are made of silk taffeta. Doll is holding cold porcelain rose. She's also wearing hat made of black silk and cord, trimmed with feathers, black lace bow and oval "brooch".


Porcelanowe części lalki pochodzą z zestawu wykonanego przez Ginę Bellous z formy "Camille" autorstwa Stacy Hofman. Twarz lalki oczywiście pomalowałam sama.
Krzesło, na którym siedzi lalka, wykonał mój Tata (przerobił stare krzesełko z domku Del Prado). Było to dla mnie ogromną pomocą przy tworzeniu całaj miniaturowej scenki. Dzięki Tato!

Porcelain blank kit was made by Gina Bellous (mold is "Camille" by Stacy Hofman). Doll's face is painted by me.
Doll is siting on the chair, which was made by my Dad (he remade old chair from Del Prado dollhouse). It really helped me with making the whole minaiture scene. Thank you, Dad!

Przepraszam za opóźnienie - miałam wstawić lalkę na blog zaraz po powrocie z wakacji, ale w końcu wymagała więcej pracy niż się spodziewałam. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i czekam na komentarze.
Pozdrawiam Was serdecznie!


Sorry for a delay - I planned to show you new doll after my return from vacation as I wrote in my previous post. Unfortunately, she required more work than I expected.
I hope you'll like her and I'm waiting for your comments.
Best wishes,

Zofianna

7 komentarzy:

  1. Urocza jak zwykle! No i brawa dla Taty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love it, specially her face, and her lipcolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudna suknia (zupełnie, jak z obrazu)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, cudowny blog, bardzo się cieszę że tu trafiłam. bardzo podobają mi się twoje prace, sama myślałam o robieniu czegoś takiego, widzę że ktoś mnie wyprzedził :) lubię historię mody, wielka księga z historią ubioru to jedna z pierwszych książek jakie kupiłam gdy zaczęłam zarabiać pieniądze :) interesuje mnie robienie, rzeźbienie takich pięknych dam, ale na razie jest to tylko moje marzenie. Może kiedyś uda mi się stworzyć taką piękną damę w sukni z dawnych czasów. Teraz będę podziwiać twoje prace :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń